آ کلاه دار

در تب و تاب رسیدن به کمالم

- اگه فردایی باشه

تموم لذت‌ها رو به بعد موکول کردیم. دور خودمون دیوار کشیدیم تا یه‌وقت پامون نلغزه.
ما می‌خواستیم خوب باشیم. می‌خواستیم متعادل باشیم و هیچ کار احمقانه‌ای نکنیم. ولی حالا که فردا معلوم نیست هرکدوممون زنده باشیم یا مرده بیا ببینیم می‌ارزید واقعا؟ این‌همه عاقل بودن به کدوم درد خورد؟ اگه همین فردا چیزیمون بشه چه لذتی بردیم؟ کل پنج سال گذشته چی‌کار کردیم برای خودمون؟
ما تو رعایت کردن زیاده روی کردیم. بدون انجام هیچ کار احمقانه‌ای چطور می‌خواستیم رهایی رو تجربه کنیم؟ چطور لذت ببریم؟
بیا به هم قول بدیم اگه فردا و فرداها رو دیدیم بعضی از مرزها رو برداریم و خط قرمز دور خیلی از چیزها رو کم‌رنگ کنیم. منطقی و عاقل بودن همیشه خوب نیست. تموم این سال‌ها از سنمون بزرگ‌تر بودیم ولی بیا از این به بعد نباشیم. سن خودمون باشیم و چیزهایی که تو این سن باید تجربه کنیم رو تجربه کنیم. حصار دورمون رو بشکنیم و گاهی به دنیای بیرون نگاه کنیم. جوونی کنیم‌، حماقت کنیم، از مرزها بگذریم. باید تا دیر نشده زندگی رو تجربه کنیم. اگه هنوز دیر نشده باشه. اگه فردایی باشه.

۲ ۱
آسو نویس
۲۴ اسفند ۲۰:۲۰

با متنت تمام لحظاتی که دیوونه بودم از جلو چشمم گذشت و اشکی شدم.

کاش فردایی باشه

چون نیاز دارم دیوونه باشم هنوزم.

پاسخ :

کاش واقعا فردایی باشه فاطمه.
من یه روزایی خیلی دیوونه بازی کردم، البته از نظر خودم وگرنه همیشه خیلی خودمو با خط‌قرمزها محدود کرده بودم. این چند سال اخیر که از همیشه کمتر. دیوونه بازیایی داشتم که با یادشون بخوام اینو بنویسم ولی کم بودن. و نیاز دارم باز دیوونه باشم، بیشتر، خیلی خیلی بیشتر.
MYSELF :)
۲۴ اسفند ۱۶:۳۸

زندگی و خط قرمز رو چی تعریف می کنید؟‌اون خیلی مهمه خب... من حتی اگه یه بار دیگه به دنیا بیام هم همین خط قرمز هام رو رعایت می کنم.

ولی خب آره:) کلا نباید زیاد سخت گرفت... هیچ چیز رو...

چون دنیا محل گذاره... :)

پاسخ :

حتما باید خط قرمزهایی باشن. نمی‌شه بی هیچ مسیر و محدودیتی پیش رفت. ولی مال من اون‌قدر زیاد بودن و اون‌قدر برای هر چیز کوچیکی چارچوب تعیین کردم که نتونستم کمی رها باشم. چیزای خیلی کوچیکی که ضرری نداشت رو حتی منع کردم برای این‌که نکنه جلومو بگیره و پرفکت نباشم. کمالگرایی بسته بود چشمامو.
پس اگه فردایی باش قطعا کمشون می‌کنم و زندگی رو برای خودم ساده تر. مهماشو قطعا نگه می‌دارم ولی خیلیاشو باید دور بریزم.
About me
همیشه مجبور شدم با آدم‌ها سر و کله بزنم که آ اول اسمم کلاه داره و اگه کلاهش رو نذارید اشتباه خونده می‌شه. اون‌قدر که دیگه همه من رو با آ کلاه دار به خاطر میارن. حالا این آ کلاه دار خلاصه‌ای از منه؛ جایی که آ بتونه حرف بزنه و بگه کلاهش رو سر جاش بذارن. 
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان