آ کلاه دار

در تب و تاب رسیدن به کمالم

- نیمه‌ی تاریک تو چه شکلیه؟

یادم نمیاد ترکیب «نیمه‌ی تاریک وجود» رو اولین بار کجا دیدم، ولی اخیرا روزها و ساعت‌های زیادی بهش فکر کردم. نیمه‌ی تاریک آدما چی می‌تونه باشه؟ تموم آدمایی که دوستشون داریم، عاشقشونیم یا با دیدنشون پر از حس خوب می‌شیم، نیمه‌ی تاریکشون چه شکلیه؟ مهم‌تر از اونا، نیمه‌ی تاریک خودمون چطوریه؟ 
جالبه و ترسناک. 

۱ ۱
آسو نویس
۲۴ فروردين ۰۶:۲۵

نمیدونم این تصادف زمانیه که توعم به این فک کردی یا چی.

و نمیدونم black swan رو دیدی یا نه حتی.

اما من که تازه دیدمش این چند روز خیلی بهش فک کردم.

این‌که خب درسته همه یه بخش تاریک داریم اما ایا لازمه کشفش کنیم؟ لازمه به جنگ باهاش بریم؟

چه چالشایی پیش رومونه؟

اگه ایم فیلم رو ندیدی خیلی زیادد پیشنهاد می‌کنم! پر از دیتیل روان‌شناسی و مرتبط با همیم ماجرا.

پاسخ :

فکر می‌کنم اگه زمانی پیش بیاد که اون نیمه‌ی تاریک خودشو نشون بده ترسناک خواهد بود. روبرو شدن با بخشی از خودت که نمی‌شناسیش. کشف کردنش ممکنه نابجا باشه یا ممکنه کمکمون کنه کنترلش کنیم تا تو زمان خاصی غافلگیرمون نکنه. هر دو طرف داستان یه سری حاشیه‌ی امن می‌سازن و یه سری ریسک. جالبه برام که بفهمم کدومشون به ریسکش می‌ارزه؟ موندن با همین نیمه‌ی روشن یا تلاش برای پیدا کردن اون نیمه‌ی تاریک؟
راستش خیلی وقته قراره ببینم این فیلمو ولی هنوز ندیدم. ممنون از پیشنهادت حتما همین امشب می‌رم سراغش.
About me
همیشه مجبور شدم با آدم‌ها سر و کله بزنم که آ اول اسمم کلاه داره و اگه کلاهش رو نذارید اشتباه خونده می‌شه. اون‌قدر که دیگه همه من رو با آ کلاه دار به خاطر میارن. حالا این آ کلاه دار خلاصه‌ای از منه؛ جایی که آ بتونه حرف بزنه و بگه کلاهش رو سر جاش بذارن. 
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان