آ کلاه دار

در تب و تاب رسیدن به کمالم

- باورم نمی‌شه که درست بشی

تا میام باور کنم که عوض شدی دوباره کثافت می‌زنی به سر تا پای خودت و نقابت. دیگه هیچ‌وقت باورم نمی‌شه که درست بشی، باور نمی‌کنم که طرف درست بایستی. نهایتا برای پذیرفته شدن اداش رو درمیاری ولی هرگز نمی‌تونی جای درست بایستی و کار درست رو بکنی. نمی‌تونی چون فکرت رو کثافت گرفته.

زیاد تلاش کردم تا تو رو بکشم تو نیمه‌ی روشن زندگی اما دیگه ازت دست شستم. بمون همون‌جا و تو کثافت غرق شو. دیگه برات قدمی برنمی‌دارم. دیگه دستت رو نمی‌گیرم. نقطه گذاشتم ته قصه‌ی آدم شدنت. برو و تو لجن غرق شو. هر کاری از دستم بر می‌اومد رو برات انجام دادم اما خودت نمی‌خوای که عوض بشی، درست بشی. اگه چیزی قرار بود عوض بشه طی این همه سال عوض می‌شد.

تموم این سال‌ها اشتباه کردم. اشتباه کردم که باورت کردم. اشتباه کردم که پذیرفتم می‌تونی تغییر کنی. پذیرفتنت اشتباه بود. ازت دست می‌کشم و می‌ذارم برگردی به قعر تاریکی، جایی که بهش تعلق داری. انرژی‌ای که روی تو هدر دادم رو می‌ذارم برای آدم‌های ارزشمندی که دارم؛ برای پارتنرم، دوستام، اطرافیانم. تو رو دیگه تو این دایره نمی‌خوام. برو تو لجنی که فکرت رو گرفته غرق شو.

۱ ۱
ویــ ـانا
۱۶ مرداد ۰۱:۵۳

منم دیگه باورم نمیشه درست بشه.

تازه به عمق کثیف بودنش پی بردم.

فقط دارم سعی میکنم کم کم برای همیشه از زندگیم حذفش کنم ؛ ولی خب دروغ چرا...سخته ، یه وقتایی گول نقابش رو میخورم ؛))

پاسخ :

می‌فهمم. اونقدر گولش رو می‌خوری تا یه روزی که دیگه حناش رنگی نداره. امیدوارم اون روز زود بیاد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
همیشه مجبور شدم با آدم‌ها سر و کله بزنم که آ اول اسمم کلاه داره و اگه کلاهش رو نذارید اشتباه خونده می‌شه. اون‌قدر که دیگه همه من رو با آ کلاه دار به خاطر میارن. حالا این آ کلاه دار خلاصه‌ای از منه؛ جایی که آ بتونه حرف بزنه و بگه کلاهش رو سر جاش بذارن. 
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان