آ کلاه دار

در تب و تاب رسیدن به کمالم

- دوگانگی خودم بودن و خانواده

چیزی که گاهی خیلی غمگینم می‌کنه اینه که هرگز نمی‌تونم خانواده‌ام رو تمام و کمال اونجوری که می‌خوام داشته باشم. نمی‌تونم درحالی که با عقاید خودم پیش می‌رم ازشون حمایت بگیرم، نمی‌تونم راهی رو برم که خودم دوست دارم و از جانبشون تشویق بشم. گاهی جدی جدی غصه‌ام می‌گیره که نمی‌تونم پارتنرم رو، آدمی رو که این‌قدر برام مهمه رو با پدر و مادرم آشنا کنم و شاهد روابط نزدیک بینشون باشم. نمی‌تونم تصویری که دوست دارم رو ازشون ببینم چون نمی‌پذیرن. نمی‌تونم تو روزهای مهمم همه رو با هم کنارم داشته باشم و هرکدوم که باشن باید بی‌خیال دیگری بشم.

فکر می‌کنم به اینکه یا همیشه باید یه زندگی دوگانه داشته باشم تا پدر و مادرم کنارم باشن ولی نتونم خودم باشم، یا تمام و کمال خودم باشم و بپذیرم که تو اون مسیر خونواده نزدیک نیست، برات خوشحال نمی‌شن، تشویقت نمی‌کنن، عکس‌هات رو تماشا نمی‌کنن و ذوق کنن، جایی با افتخار ازت حرف نمی‌زنن. به اینها فکر می‌کنم و قلبم سنگین می‌شه که نمی‌تونم هر دو رو باهم داشته باشم. نمی‌تونم خودم باشم و اونجوری که می‌خوام زندگی کنم و همه‌ی همراهی خانواده رو هم داشته باشم. نمی‌تونم هرگز شبیه یک «آدم معمولی» زندگی کنم. می‌دونم هم که آدم زندگی دوگانه نیستم پس اگه بخوام مدام با خانواده تو چالش و درگیری نباشم باید قید داشتن همه‌ی اینها رو بزنم و تو زندگیم کم‎‌رنگشون کنم.

۲ ۱
ویــ ـانا
۲۱ تیر ۱۵:۰۵

چقدر درست گفتی واقعا..

دقیقا منم همینطور !

و ‌واقعا انگار راهی نیست :)

پاسخ :

فقط باید حواسمون باشه رو خودمون پا نذاریم و از خودمون بودن دور نشیم.
//][//-/ ..
۲۰ تیر ۱۷:۳۰

من و تقریبا تمام دوست‌هایم با همین شرایط مواجهیم. ماهایی که خواهر و برادر داریم باید از دور شاهد زندگی دوگانه‌ی خواهر و برادر هم باشیم که اگر به مشکلی بربخورند که نشه به پدر و مادر گفت، آماده‌ی کمک باشیم. آخرش همینی میشه که گفتی. نقش والدینم در زندگی من بسیار کمرنگ است. حیف است. ولی انتخاب خودشان است. وقتی به جای پناه، مایه‌ی اضطراب ما استند، چه انتظاری دارند؟ 

پاسخ :

تو این زندگی دوگانه مسئولیت حمایت و ساپورت همیشه می‌افته رو دوش خواهر و برادرها، ما هم همینطوریم. و چقدر دقیق گفتی که به جای پناه مایه‌ی اضطرابن.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
همیشه مجبور شدم با آدم‌ها سر و کله بزنم که آ اول اسمم کلاه داره و اگه کلاهش رو نذارید اشتباه خونده می‌شه. اون‌قدر که دیگه همه من رو با آ کلاه دار به خاطر میارن. حالا این آ کلاه دار خلاصه‌ای از منه؛ جایی که آ بتونه حرف بزنه و بگه کلاهش رو سر جاش بذارن. 
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان