آ کلاه دار

در تب و تاب رسیدن به کمالم

- دوباره ته دره‌

بخاطر قطعی اینترنت نتونستم ثبت نامم رو تا ددلاین کامل کنم و با این که پرداخت اولین قسمت شهریه رو هم انجام داده بودم و هزاربار به دانشگاه ایمیل زدم و توضیح دادم فقط گفتن متاسفانه ثبت نامت کنسل شده. دوباره شادیش تموم شد و دوباره مهاجرت تبدیل به یه صفحه‌ی سیاه شد.

دیگه نه با گریه نه با حرص خوردن نه با فحش دادن خالی نمی‌شم. یکم گریه کردم و بعد زدم به در بی‌خیالی. دیگه نمی‌دونم چندبار برای مهاجرت باید به در بسته بخورم و برم ته دره. دو ساله که هرروز یه داستان داشتم. دیگه از این همه نشدنش کلافه‌ام. امیدوارم در آینده یه چیزی بیاد که ارزش این همه دردی که می‌کشم رو داشته باشه.

برای بار هزارم از شما بیزارم. از شما که رویام رو، رویایی که این قدر براش زحمت کشیدم و درس خوندم رو از چنگم درآوردین. ازتون بیزارم.

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
همیشه مجبور شدم با آدم‌ها سر و کله بزنم که آ اول اسمم کلاه داره و اگه کلاهش رو نذارید اشتباه خونده می‌شه. اون‌قدر که دیگه همه من رو با آ کلاه دار به خاطر میارن. حالا این آ کلاه دار خلاصه‌ای از منه؛ جایی که آ بتونه حرف بزنه و بگه کلاهش رو سر جاش بذارن. 
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان