آ کلاه دار

در تب و تاب رسیدن به کمالم

- چیزهای بزرگ‌تری برای نگرانی دارم

مدیر گروه برای این‌که چهار هفته از شروع ترم گذشته و سر کلاس‌ها حاضر نشدم ازم شاکیه. استادها از طریق هم‌کلاسی‌هام به گوشم رسوندن که حذفم می‌کنن و اگه نتونم حذف ترم کنم به فنا می‌رم. سرپرست خوابگاه پیام داد که خوابگاهم رو حذف کرده. من؟ couldn't care less. این روزها چیزهای بزرگ‌تری برای نگرانی دارم و کارهای مهم‌تری برای انجام دادن. 

ثبت‌نام اون یکی دانشگاه کنسل شد. بعد از جوابشون که شامل اشتباه نشدن و کنسلی بخاطر پرداخت بعد از ددلاین بود هرچی ایمیل می‌زنم برای این‌که باهام راه بیان جوابم رو نمی‌دن و جدی جدی دارم از دستش می‌دم. دلم خونه برای آینده‌ای که داره از دست می‌ره و برای ماجراهایی که این‌جا در جریانه. آینده‌ی شخصیم داره از هم می‌پاشه و حالا امیدم فقط به آینده‌ی جمعیه.

هزاربار این روزها به اطرافیانم پیام دادم و تاکید کردم مراقب خودشون باشن. نمی‌تونم با فکری که آشوبه سر کلاس بشینم وقتی هر لحظه نگران آدم‌هام و باید شب به شب چک کنم که حالشون خوبه یا نه. نگرانی برای درس و نمره وسط این نگرانی‌های بزرگ جایی نداره.

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
همیشه مجبور شدم با آدم‌ها سر و کله بزنم که آ اول اسمم کلاه داره و اگه کلاهش رو نذارید اشتباه خونده می‌شه. اون‌قدر که دیگه همه من رو با آ کلاه دار به خاطر میارن. حالا این آ کلاه دار خلاصه‌ای از منه؛ جایی که آ بتونه حرف بزنه و بگه کلاهش رو سر جاش بذارن. 
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان