آ کلاه دار

در تب و تاب رسیدن به کمالم

- روزهای تاریک

یک هفته است تلاش می‌کنم ازش حرف بزنم و نمی‌شه. تو تاریک‌ترین روزهای زندگیمم، ته ته دره. سیاهی بیش‌تر از این ندیده بودم تا حالا.

.I hope someday I'll make it out of here, even if it takes all night or a hundred years

۲ ۰
نویسنده‌ی آبی
۱۴ آبان ۱۵:۲۷

یه کاری بکن حتما ولی. حرف بزن. گریه کن. هر گهی میخوری سکوت نکن. :*

پاسخ :

زیاد گریه کردم و حالا دارم سعی می‌کنم که هرچقدر کم و خلاصه ولی حرف بزنم. :*
Z.f
۱۲ آبان ۰۱:۰۱

می فهممت

پاسخ :

=((
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
همیشه مجبور شدم با آدم‌ها سر و کله بزنم که آ اول اسمم کلاه داره و اگه کلاهش رو نذارید اشتباه خونده می‌شه. اون‌قدر که دیگه همه من رو با آ کلاه دار به خاطر میارن. حالا این آ کلاه دار خلاصه‌ای از منه؛ جایی که آ بتونه حرف بزنه و بگه کلاهش رو سر جاش بذارن. 
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان