آ کلاه دار

در تب و تاب رسیدن به کمالم

- مهم زنده نگه داشتن امیده

از جهت زندگی شخصیم دو ماهه که تو یه کابوس ترسناکم و تموم نمی‌شه. دونه دونه آرزوهام می‌سوزن و خاکستر می‌شن، تموم زحمت‌هام بر باد می‌رن، آدم‌های عزیزم ازم دور می‌شن و این کابوس تموم نمی‌شه. نه فرصت سوگواری دارم نه توان گذر کردن. خجالت می‌‌کشم وسط این جنگ عجیب به کسی از غم خودم بگم، حتی خجالت می‌کشم که وسط این غم‌های بزرگ جمعی این غم شخصی رو دارم. از زندگی اجتماعی هم هرچیزی که من بگم حرف اضافیه. می‌دونم که حالا دیگه برام فرقی نمی‌کنه ته داستان خودم چی می‌شه، برام مهم اینه که ته داستان ما چیه. بعدا فرصت برای غصه خوردن و دوباره سگ دو زدن زیاده. امروز و این‌جا مهم زنده نگه داشتن امیده.

۲ ۱
ویــ ـانا
۱۵ آذر ۱۷:۵۶

غم خودتم مهمه! تو اول باید حال خودت رو خوب نگه داری که بتونی قوی تر توی این جنگ بمونی و پیروزی رو ببینی🌱

پاسخ :

نهایت تلاشم رو می‌کنم.🙌
ملوچک ..
۳۰ آبان ۱۷:۳۹

غم های هبچ کسی کوچیک نیست ،هرکسی طرفیتی داره

پاسخ :

و دقیقا از همین که حس می‌کنم ظرفیتم کمه لجم می‌گیره. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
همیشه مجبور شدم با آدم‌ها سر و کله بزنم که آ اول اسمم کلاه داره و اگه کلاهش رو نذارید اشتباه خونده می‌شه. اون‌قدر که دیگه همه من رو با آ کلاه دار به خاطر میارن. حالا این آ کلاه دار خلاصه‌ای از منه؛ جایی که آ بتونه حرف بزنه و بگه کلاهش رو سر جاش بذارن. 
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان