آ کلاه دار

در تب و تاب رسیدن به کمالم

- رومنس‌ها نجاتت می‌دن

چند وقت پیش یه نفر تو بلاگش نوشته بود در زمان‌های سخت باید یه رومنسی باشه که دلت رو بهش گرم کنی؛ که تنها طاقت آوردن تو زمان‌های این چنینی خیلی خیلی سخته.

اون موقع که خوندمش تنها بودم و تنها دوام آوردم. در واقع افسرده شدم، کلافه شدم. اون سال رو تا به سر رسوندم تکه پاره شدم. که من نه فقط تنها بودم بلکه داشتم چندتا دل کندن بزرگ رو پشت سر می‌گذاشتم و در حال گذر از چیزهای بزرگی بودم. اون موقع به اون نوشته خندیدم و گفتم ما فعلا راهی جز تنها دوام آوردن نداریم و در جایگاهی نیستم که بتونم تایید یا تکذیب کنم و بگم الان که تنهام کارم سخت‌تره یا نه. 

امروز که اینجا نشستم و باورم نمی‌شه با این چنین وضعیتی هنوز سرپام، می‌تونم تایید کنم که رومنس‌ها می‌تونن نجاتت بدن. من گاهی تا صبح اشک می‌ریزم و از هم می‌پاشم و بعد تو با چندتا جمله تکه‌های آوا رو جمع می‌کنی. وسط آشوب بزرگ زندگی همه‌امون و آشوب کوچیک‌تر زندگیم می‌تونم اشک‌هام رو پاک کنم و با تو زیر بارون بچرخم. می‌تونم حتی حین دست و پا زدن برای زنده موندن از زندگی کردن، از این لحظه، از تمام و کمال استفاده کردن از لحظه‌هام غافل نشم. می‌تونم گاهی یه گور بابای آینده و اضطراب‌هاش بگم و چندساعتی حضور واقعی در حال رو تجربه کنم و همه‌ی این‌ها اثر حضور تو در این لحظه‌ان. تو دستم رو گرفتی تا تو این جهان شلوغ گم نشم. تویی که داری من رو به زندگی بند می‌کنی.

۱ ۱
ویــ ـانا
۲۸ آذر ۰۸:۱۵

تنهایی سخت است. 🚶🏻‍♀️💘

پاسخ :

خیلی.اونی که تنهایی دووم میاره واقعا قویه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
همیشه مجبور شدم با آدم‌ها سر و کله بزنم که آ اول اسمم کلاه داره و اگه کلاهش رو نذارید اشتباه خونده می‌شه. اون‌قدر که دیگه همه من رو با آ کلاه دار به خاطر میارن. حالا این آ کلاه دار خلاصه‌ای از منه؛ جایی که آ بتونه حرف بزنه و بگه کلاهش رو سر جاش بذارن. 
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان